Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15262
Назва: Удосконалення управління іміджем парфумерно-косметичної мережі
Інші назви: Improving the image management of cosmetic and perfume chain stores
Автори: Вегержинська, В.Д.
Бібліографічний опис: Удосконалення управлiння iмiджем парфумерно-косметичної мережi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислава Денисiвна Вегержинська ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 69 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імідж підприємства
парфумерно-косметичний ринок
SWOT – аналіз
PEST – аналіз
інвестиційний проект
кореляційно-регресійний аналіз
073 менеджмент
company image
perfume and cosmetics market
SWOT - analysis
PEST - analysis
investment project
correlation and regression analysis
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства, зокрема сутність поняття та складові іміджу. Проаналізовано ринок послуг торгівлі парфумерно-косметичними товарами України, надано оцінку економічного потенціалу ТОВ «Брокард-Україна» . Запропоновано захід з удосконалення управління іміджем ТОВ «Брокард-Україна» шляхом впровадження комплексу інструментів покращення зовнішнього іміджу, зокрема відкриття впровадження комплексу заходів зі створення офіційних сторінок підприємства у соц. мережах, розвиток YouTube каналу підприємства, створення чат-боту у Telegram, діджиталізація корпоративного видання та створення зовнішньої реклами.
The work deals with the theoretical aspects of enterprise image management, in particular the essence of the concept and components of the image. Author analysis Ukrainian trade services market of cosmetic and perfume goods, financial condition of Brocard-Ukraine LLC. Measures to improve the image management of Brocard-Ukraine LLC by implementing a set of tools to improve the external image, including the implementation of a set of measures to create official pages of the company in the social media, development of the YouTube channel of the enterprise, creation of a chat bot in Telegram, digitalization of the corporate magazine and creation of outdoor advertising.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Veherzhynska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf155,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.