Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисоцька, Р.В.-
dc.date.accessioned2022-10-17T12:27:06Z-
dc.date.available2022-10-17T12:27:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння сервiсним обслуговування клiєнтiв пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Регiна Вiталiївна Висоцька ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 57 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Vysotskaya.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractРозвиток цифрової економіки суттєво змінив конкуренцію. Сьогодні конкурентний ринок перенасичений різноманіттям як товарів так і виробників, відмінність між сучасними продуктами є мінімальною, а їх вартість практично - ідентична. Відтак, у сучасних умовах жорсткої конкуренції, результативність підприємства безпосередньо залежить від вибору клієнтів. В сучасних умовах компанії конкурують не так власною продукцією, як своїми моделями управління взаємовідносинами з клієнтами. Актуальність до клієнтоорієнтованого підходу зростає з боку менеджерів підприємств тоді, коли такі засоби конкурентної боротьби, як сучасні технології, залучення капіталу, зниження витрат та маркетинг вичерпалися. Успіху досягають ті підприємства, які широко інтегрують в свій стратегічний набір інструментарій клієнтоорієнтованого підходу, що обумовлює актуальність дослідження.en_US
dc.description.abstractThe development of the digital economy has significantly changed competition. Today, the competitive market is oversaturated with a variety of both goods and manufacturers, the difference between modern products is minimal, and their cost is almost identical. Therefore, in today's conditions of fierce competition, the effectiveness of the enterprise directly depends on the choice of customers. In modern conditions, companies compete not so much with their own products as with their models of customer relationship management. The relevance of the customer-oriented approach is growing on the part of business managers when such means of competition as modern technology, raising capital, reducing costs and marketing are exhausted. Success is achieved by those companies that widely integrate into their strategic set of tools of customer-oriented approach, which determines the relevance of the study.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectсервісні послугиen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.titleУправління сервісним обслуговуванням клієнтів підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of customer service of the enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат бакалаврської вимоги.pdf219,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.