Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15265
Title: Управління сервісним обслуговуванням клієнтів підприємства
Other Titles: Management of customer service of the enterprise
Authors: Висоцька, Р.В.
Citation: Управлiння сервiсним обслуговування клiєнтiв пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Регiна Вiталiївна Висоцька ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 57 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління
сервісні послуги
якість обслуговування
підприємство
073 менеджмент
management
services
quality of service
enterprise
Abstract: Розвиток цифрової економіки суттєво змінив конкуренцію. Сьогодні конкурентний ринок перенасичений різноманіттям як товарів так і виробників, відмінність між сучасними продуктами є мінімальною, а їх вартість практично - ідентична. Відтак, у сучасних умовах жорсткої конкуренції, результативність підприємства безпосередньо залежить від вибору клієнтів. В сучасних умовах компанії конкурують не так власною продукцією, як своїми моделями управління взаємовідносинами з клієнтами. Актуальність до клієнтоорієнтованого підходу зростає з боку менеджерів підприємств тоді, коли такі засоби конкурентної боротьби, як сучасні технології, залучення капіталу, зниження витрат та маркетинг вичерпалися. Успіху досягають ті підприємства, які широко інтегрують в свій стратегічний набір інструментарій клієнтоорієнтованого підходу, що обумовлює актуальність дослідження.
The development of the digital economy has significantly changed competition. Today, the competitive market is oversaturated with a variety of both goods and manufacturers, the difference between modern products is minimal, and their cost is almost identical. Therefore, in today's conditions of fierce competition, the effectiveness of the enterprise directly depends on the choice of customers. In modern conditions, companies compete not so much with their own products as with their models of customer relationship management. The relevance of the customer-oriented approach is growing on the part of business managers when such means of competition as modern technology, raising capital, reducing costs and marketing are exhausted. Success is achieved by those companies that widely integrate into their strategic set of tools of customer-oriented approach, which determines the relevance of the study.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Vysotskaya.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат бакалаврської вимоги.pdf219,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.