Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15282
Назва: | Управління корпоративною культурою ІТ- компанії |
Інші назви: | Management of corporate culture of an IT company |
Автори: | Кирилова, М.І. |
Бібліографічний опис: | Управлiння корпоративною культурою IТ-компанiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Мiрiя Iванiвна Кирилова ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 74 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | корпоративна культура типи корпоративної культури ІТ- послуги ІТ-галузь Український IT-ринок ESFAS-аналіз корпоративні стандарти 073 менеджмент corporate culture types of corporate culture IT services IT industry Ukrainian IT market ESFAS analysis corporate standards |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт
дослідження – підприємство «3DLOOK».
У роботі розглядаються теоретичні підходи щодо формування
корпоративної культури та її розвитку. Визначено елементи процесу формування
корпоративної культури та представлено їх у вигляді логічної схеми. З
використанням ESFAS-аналізу досліджено ІТ-ринок України, встановлено низку
можливостей та загроз в ІТ-галузі. Діагностування корпоративної культури
підприємства проведено з використанням анкетування співробітників. За
результатами анкетування систематизовано напрями вдосконалення
корпоративної культури.
Запропоновано заходи щодо удосконалення корпоративної культури
підприємства, які вплинуть на збільшення інноваційної складової корпоративної
культури і зменшення вимушеної, традиційної та снобістської складових.
Ключові слова: корпоративна культура; типи корпоративної культури; Thesis consists of two chapters. The object of research is the 3DLOOK company.. The paper considers theoretical approaches and their development in the formation of corporate culture. The elements of the process of formation of corporate culture are determined and presented in the form of a logical scheme. Using the ESFAS analysis, the Ukrainian IT market was studied, and a number of opportunities and threats in the IT industry were identified. Diagnosis of corporate culture of the enterprise was carried out using a questionnaire of employees. According to the results of the survey, the directions of improving the corporate culture are systematized. Measures to improve the corporate culture of the enterprise are proposed, which will increase the innovative component |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Kirillova.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Кирилова.docx-2.pdf | 109,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.