Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоршункова, Е.І.-
dc.date.accessioned2022-10-18T11:18:21Z-
dc.date.available2022-10-18T11:18:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння iмiджем пiдприємства як складовою конкурентоспроможностi аграрного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Елла Iванiвна Коршункова ; наук. кер. Iнна Дмитрiївна Гречкосiй . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Korshunkova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства» розглянуто сутність іміджу підприємства, види іміджу, фактори, які обумовлюють конкурентоспроможній розвиток підприємства. Проаналізовано модель формалізованої оцінки іміджу організації, яка поєднує елементи іміджу, що підлягають оцінці, їх оціночні параметри, вагомості окремих елементів та складові іміджу. Запропоновано матрицю, оцінки та приведення у відповідність рівнів іміджу та конкурентоспроможності, яка надає можливість всебічно проаналізувати вплив іміджу на діяльність підприємства та гармонізувати їхній взаємовплив, цілеспрямовано управляти іміджем з позицій забезпечення конкурентоспроможності. Обґрунтовані етапи процесу підтримки позитивного іміджу підприємств в контексті забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємств.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of enterprise image management "considers the essence of the enterprise image, types of image, factors that determine the competitive development of the enterprise. Author analysis the model of formalized image assessment of the organization, which combines the elements of the image to be evaluated, their evaluation parameters, the weight of individual elements and components of the image. A matrix, evaluation and adjustment of the levels of image and competitiveness are proposed, which provides an opportunity to comprehensively analyze the impact of image on the enterprise and harmonize their interaction, purposefully manage the image from the standpoint of competitiveness. The stages of the process of maintaining a positive image of enterprises in the context of increasing the competitiveness of enterprises are substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectпоказникen_US
dc.subjectметод оцінкиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectindicatoren_US
dc.subjectevaluation methoden_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.titleУправління іміджем підприємства як складової конкурентоспроможності аграрного підприємстваen_US
dc.title.alternativeEnterprise image management as a component of competitiveness of an agricultular enetrpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат бакалаврської Коршункова.pdf262,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.