Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15302
Title: Управління збутовою діяльністю підприємства
Other Titles: Management of sales activities of the enterprise
Authors: Нездоймінов, В.В.
Citation: Управлiння збутовою дiяльнiстю пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислав Валерiйович Нездоймiнов ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 56 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління
збутова діяльність
підприємство
073 менеджмент
management
sales activities
enterprise
Abstract: У роботі розглянуто поняття сутності збутової діяльності підприємства, методи оцінки ефективності збутової діяльності підприємства, висвітлені теоретичні аспекти інтернет-торгівлі в сучасних умовах та її вплив на збутову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан збутової діяльності на ТОВ «Бьюті груп». Запропоновано для розширення присутності ТОВ «Бьюті груп» на ринку необхідно активізувати збутову діяльність підприємства через розширення каналів збуту, зокрема за рахунок організації Інтернет-магазину та реклами його у соціальних мережах. Завдяки цим діям буде сформовано ефективну збутову стратегію підприємства, що забезпечить розширення стратегічного сегменту та отримання відповідних переваг.
The concept of essence of sales activity of the enterprise, methods of estimation of efficiency of sales activity of the enterprise, theoretical aspects of Internet trade in modern conditions and its influence on sales activity of the enterprise are considered in the work. The current state of sales activities at Beauty Group LLC is analyzed. It is proposed that in order to expand the presence of Beauty Group LLC on the market, it is necessary to intensify the company's sales activities by expanding sales channels, in particular by organizing an online store and advertising it on social networks. Thanks to these actions, an effective sales strategy of the enterprise will be formed, which will ensure the expansion of the strategic segment and obtain the corresponding benefits.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Nezdoiminov.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат бакалаврської вимоги.pdf169,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.