Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРамазанова, Д.А.-
dc.date.accessioned2022-10-19T12:00:02Z-
dc.date.available2022-10-19T12:00:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння конкурентоспроможнiстю продукцiї хлiбобулочного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менежмент органiзацiй" / Дiнара Адiль Кизи Рамазанова ; наук. кер. Лiлiя Миколаївна Своробович . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 63 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ramazanova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства та продукції. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та конкурентне середовище ТОВ «Одеська паляниця». Запропоновано заходи по управлінню конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Одеська паляниця» та розроблені заходи, що полягають в більш ефективній організації виробничого процесу.en_US
dc.description.abstractThe theoretical bases of enterprise and product competitiveness management are considered in the work. The financial and economic activity and competitive environment of Odeska Palyanytsia LLC are analyzed. Measures to manage the competitiveness of the products of Odeska Palyanytsia LLC and measures are developed to more efficient organization of the production process.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectфакториen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.subjectвнутрішнє та зовнішнє середовищеen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectproductsen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectinternal and external environmenten_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю продукції хлібобулочного підприємстваen_US
dc.title.alternativeManaging product competitiveness of a bakeryen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Рамазанова.pdf464,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.