Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Назва: Перспективи розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні
Інші назви: Prospects for the development of the remote customer service market in Ukraine
Автори: Сергєєва, О.С.
Голодяєва, Ю.В.
Sergeeva, O.
Holodiaieva, Yu.
Бібліографічний опис: Сергєєва О.С.Перспективи розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні/ О.С. Сергєєва, Ю.В. Голодяєва // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 193-194 C.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: економіка
банк
конкуренція
дистанційне обслуговування
Інтернет-банк
economy
bank
competition
remote service
Internet bank
Короткий огляд (реферат): Тези присвячено визначенню особливостей та переваг дистанційного обслуговування в банках. Зроблені висновки, що банки України активно використовують дистанційне обслуговування для надання банківських послуг, які своєчасно відповідають на потреби ринку.
Theses are devoted to defining the features and advantages of remote service in banks. It was concluded that banks of Ukraine actively use remote service to provide banking services that respond to the needs of the market in a timely manner.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Інші ідентифікатори: JEL сlassification: C10; G19
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193-194.pdf429,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.