Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Title: Перспективи розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні
Other Titles: Prospects for the development of the remote customer service market in Ukraine
Authors: Сергєєва, О.С.
Голодяєва, Ю.В.
Sergeeva, O.
Holodiaieva, Yu.
Citation: Сергєєва О.С.Перспективи розвитку ринку дистанційного обслуговування клієнтів в Україні/ О.С. Сергєєва, Ю.В. Голодяєва // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 193-194 C.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: економіка
банк
конкуренція
дистанційне обслуговування
Інтернет-банк
economy
bank
competition
remote service
Internet bank
Abstract: Тези присвячено визначенню особливостей та переваг дистанційного обслуговування в банках. Зроблені висновки, що банки України активно використовують дистанційне обслуговування для надання банківських послуг, які своєчасно відповідають на потреби ринку.
Theses are devoted to defining the features and advantages of remote service in banks. It was concluded that banks of Ukraine actively use remote service to provide banking services that respond to the needs of the market in a timely manner.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Other Identifiers: JEL сlassification: C10; G19
Appears in Collections:Кафедра банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
193-194.pdf429,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.