Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЧудновець, С.О.-
dc.contributor.authorНевмержицький, М.Я.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.contributor.authorChudnovets, S.-
dc.contributor.authorNevmerzhytskyi, M.-
dc.date.accessioned2022-10-26T11:59:18Z-
dc.date.available2022-10-26T11:59:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierJEL Classification: G21; L14; L86; M31-
dc.identifier.citationЗавадська Д.В. Організація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк» / Д.В. Завадська, С.О. Чудновець, М.Я. Невмержицький // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 225 - 230 C.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15372-
dc.description.abstractУ тезах розглядається проблематика підвищення дохідності та ефективності ведення бізнесу банківськими установами. Розкрито особливості організації взаємовідносин АТ КБ «Приватбанк» з клієнтами. Визначено проблеми та ключові напрямки діяльності банку для побудови / оптимізації процесів взаємодії з клієнтами в електронному середовищіen_US
dc.description.abstractTheses examine the problems of increasing the profitability and efficiency of doing business by banking institutions. The peculiarities of the organization of relations between JSC CB "Privatbank" and clients are revealed. The problems and key directions of the bank's activities for the construction / optimization of processes of interaction with clients in the electronic environment have been identified-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectвзаємовідносиниen_US
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідen_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectзони автоматизаціїen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectmutual relationsen_US
dc.subjectclient-oriented approachen_US
dc.subjectCRM systemen_US
dc.subjectautomation zonesen_US
dc.titleОрганізація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк»en_US
dc.title.alternativeThe organization of the bank's relations with clients in the electronic environment on the example of JSC CB "Privatbank"en_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225-230.pdf504,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.