Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАстремська, І.В.-
dc.contributor.authorAstremska, I.-
dc.date.accessioned2022-11-03T08:56:56Z-
dc.date.available2022-11-03T08:56:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierУДК 159.922.6+316.624-
dc.identifier.citationAstremska I. Training and development of supervisors of supporting professions in Ukraine / I. Astremska // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Психологія. –2022. – №2. – С.36-41.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15387-
dc.description.abstractThe article is devoted to the topical problem of introduction of the institute of supervision for qualitative mastering of practical skills in professions of help. The effectiveness of supervision is primarily determined by the professional and personal characteristics of the supervisor. The concept of "supervisor", professional requirements for his knowledge, skills, abilities and specific traits, functions and experience are analyzed. The importance of the organization's personnel as the most valuable human resource, which must be provided with quality supervision that meets its leading professional needs, is proved. It is emphasized that the training of supervisors should be based on a developmental approach, going through five stages of career development. Opportunities for training supervisors are described, the main and alternative options are given; identified a wide range of learning opportunities that can be used in various combinations to enhance their effectiveness. There are a number of general aspects that apply to training programs for all supervisors. Specific techniques of supervisory intervention, prerequisites and obstacles to the organization of the supervisor's work are identifieden_US
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі запровадження інституту супервізії для якісного оволодіння практичними навичками у професіях допомоги. Ефективність супервізії в першу чергу визначається професійно-особистісними характеристиками супервізора. Проаналізовано поняття «супервайзер», професійні вимоги до його знань, умінь, навичок та специфічних якостей, функцій і досвіду. Доведено важливість персоналу організації як найціннішого людського ресурсу, який повинен бути забезпечений якісним керівництвом, що відповідає його провідним професійним потребам. Наголошується, що підготовка супервізорів має ґрунтуватися на розвивальному підході, проходячи п’ять етапів розвитку кар’єри. Описано можливості навчання супервізорів, наведено основні та альтернативні варіанти; визначено широкий спектр можливостей навчання, які можна використовувати в різних комбінаціях для підвищення їх ефективності. Є ряд загальних аспектів, які стосуються програм навчання для всіх керівників. Визначено конкретні прийоми супервізорського втручання, передумови та перешкоди для організації роботи супервізора.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjectsupervisoren_US
dc.subjectcare professionsen_US
dc.subjectpractical skillsen_US
dc.subjectsupervisionen_US
dc.subjectvocational educationen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectсупервізорen_US
dc.subjectпрофесії допомогиen_US
dc.subjectпрактичні навичкиen_US
dc.subjectсупервізіяen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.titleTraining and development of supervisors of supporting professions in Ukraineen_US
dc.title.alternativeНавчання та розвиток супервізорів допомогаючих професій в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.2.7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Astremska.pdf342,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.