Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрленко, І.М.-
dc.contributor.authorOrlenko, I.-
dc.date.accessioned2022-11-11T12:23:03Z-
dc.date.available2022-11-11T12:23:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierУДК 159.922:316.6-
dc.identifier.citationМаршрут переходу з послуги раннього втручання до інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти. «Габітус» / І.М. Орленко, О.В. Кривоногова, Н. В. Трапізанова // Науковий журнал. – 2022. – Вип. 39. – C. 281. – URL: http://habitus.od.ua/39-2022en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15409-
dc.description.abstractСтаттю присвячено досвіду реалізації маршруту переходу з раннього втручання до інклюзивного дошкільного середовища з оглядом законодавчої бази щодо розвитку послуги раннього втручання в Україні. Розкрито сутність соціальної, освітньої інклюзії та послуги раннього втручання. Соціальна інклюзія повинна починатись з народження і продовжуватись все життя людини. В сфері освіти інклюзія розглядається як процес визнання і реагування на різноманітність потреб всіх тих, хто навчається. Авторами визначено, що послуга раннього втручання це раннє виявлення командою спеціалістів різного профілю проблем зі здоров’ям та розвитком дитини перших років життя, вчасне і оперативне надання їй допомоги, що в подальшому дозволяє знизити інвалідизацію дитини. Пояснено етапи програми переходу дитини з послуги раннього втручання в інклюзивне середовище закладів дошкільної освіти як процес змін всередині послуги або між службами, який залучає дітей, сім’ї, інших опікунів і постачальників послуг. Основна увага приділяється етапам маршруту переходу з програми раннього втручання до інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти. На першому етапі батьки отримують в Центрі раннього втручання «Характеристику дитини» з описом основних освітніх труднощів дитини. На другому – звертаються за комплексною оцінкою в інклюзивно-ресурсний центр. Третій- звернення батьків до дошкільної освітньої установи, в якої буде створено команду психолого-педагогічного супроводу дитини. Маршрут переходу передбачає співпрацю команди супроводу та фахівців раннього втручання на період адаптації дитини для організації максимально сприятливих умов. Маршрут переходу з однієї послуги (або організації) до іншої дозволяє зберегти неперервність допомоги дитині, яка реалізовуватиметься командою раннього втручання разом з фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів та командою дошкільного закладу у партнерстві з батьками дитини.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectраннє втручанняen_US
dc.subjectмаршрут переходуen_US
dc.subjectінклюзивно-ресурсні центриen_US
dc.subjectкоманда супроводуen_US
dc.subjectearly interventionen_US
dc.subjecttransition routeen_US
dc.subjectinclusive resource centersen_US
dc.subjectsupport teamen_US
dc.titleМаршрут переходу з послуги раннього втручання до інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освітиen_US
dc.title.alternativeTransition route from early intervention service to inclusive educational environment of pre-school education institutionen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663-5208.2022.39.20-
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Габітус. Орленко, 2022.pdf536,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.