Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПундєв, В.В.-
dc.contributor.authorPundev, V.-
dc.date.accessioned2022-11-14T09:47:55Z-
dc.date.available2022-11-14T09:47:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПундєв В.В. Психологія управління розвитком креативного потенціалу підлітків в процесі дистанційного навчання / В.В. Пундєв // Scientific Research in XXI Centur: Proceedings of the 12th International Scientific and Practical Conference (Ottawa, July 2022). – Ottawa, 2022. – Т. 116. – P. 94-97. – URL: https://interconf.top/documents/2022.07.16-18.pdfen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15414-
dc.description.abstractУ роботі розглядається можливість управління в підлітковому віці розвитку поняттєвих форм мислення в підлітковому віці, що спричинює не тільки кардинальні перетворення пізнавальної сфери, але й особистості в цілому. Пандемія COVID суттєво вплинула на процес навчання та взагалі на життя кожної людини, що свідчить про необхідність управління, адаптації до карантину та дистанційного навчання. Якісний паралельний психологічний супровід може бути основою покращення рівня учбової діяльності при дистанційному навчанніen_US
dc.description.abstractThis work considers the possibility of managing the development of conceptual forms of thinking in adolescence, which causes not only radical transformations of the cognitive sphere, but also of the personality as a whole. The COVID pandemic has significantly affected the learning process and, in general, the life of every person, which indicates the need for management and adaptation to quarantine and distance learning. High-quality parallel psychological support can be the basis for improving the level of educational activity during distance learning-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпсихологія управлінняen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectкреативний потенціалen_US
dc.subjectmanagement psychologyen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectcreative potentialen_US
dc.titleПсихологія управління розвитком креативного потенціалу підлітків в процесі дистанційного навчанняen_US
dc.title.alternativeThe psychology of managing the creative potential development of the teenagers in the process of distance learningen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пундєв Тези Психологія управління розвитком.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.