Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15435
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Запорізька взуттєва фабрика «МІДА 1992»»)
Інші назви: Ways to increase the competitiveness of an enterprise (on the example of LLC «Zaporozhye shoe factory «MIDA 1992»)
Автори: Євтіхов, В.С.
Бібліографічний опис: Шляхи пiдвищення кокурентоспроможностi пiдприємства (на прикладi ТОВ "Запорiзька взуттєва фабрика "МIДА" 1992") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076"Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою"Економiка, планування та управлiння бiзнесом" / Вадим Сергiйович Євтiхов ; наук. кер. Наталiя Василiвна Доброва . Одеса : ОНЕУ, 2022.-96 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
методика
оцінка конкурентоспроможності
ринок взуття
коефіцієнт загального впливу конкурентного середовища
конкурентні переваги
макросередовище
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
competition
competitiveness
methodology
assessment of competitiveness
shoe market
coefficient of general influence of the competitive environment
competitive advantages
macro environment
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою професійного спрямування «Економіка, планування та управління бізнесом». Одеський національний економічний університет. Одеса. 2022. У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ « Запорізька взуттєва фабрика «МІДА 1992»»); досліджуються методи оцінки конкурентоспроможності підприємства, охарактеризовані етапи формування конкурентної стратегії для посилення конкурентоспроможності підприємства. Проведена оцінка рівня конкурентного середовища у сфері торгівлі взуттям, проведений аналіз та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «МІДА 1992», визначено переваги та недоліки підприємства. Запропонований та обґрунтований напрям підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення якості продукції.
The work examines the theoretical aspects of the company's competitiveness (on the example of Zaporizhуе Shoe Factory «MIDA 1992» LLC); the methods of assessing the competitiveness of the enterprise are studied, the stages of the formation of a competitive strategy to strengthen the competitiveness of the enterprise are characterized. An assessment of the level of the competitive environment in the field of footwear trade was carried out, an analysis and evaluation of the competitiveness of «MIDA 1992» LLC was carried out, the advantages and disadvantages of the enterprise were determined. The proposed and substantiated direction of increasing the competitiveness of the enterprise on the basis of improving the quality of products.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Yevtikhov2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євтіхов В.С. реферат.pdf375,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.