Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУрум, Е.О.-
dc.date.accessioned2023-02-03T11:18:38Z-
dc.date.available2023-02-03T11:18:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФормування стратегiї цiноутворення банку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец.072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Управлiння дiяльнiстю банку на фiнансовому ринку" / Едуард Олексiйович Урум ; наук. кер. Лiлiя Вiкторiвна Жердецька . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2022Urum.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВипускна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процеси формування цінової стратегії банків України. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку концепцій ціни та ціноутворення; наукові основи стратегічного управління; класифікація стратегій ціноутворення в банку. У практичній частині проаналізовані тенденції ціноутворення на банківському ринку України. Запропоновані методичні підходи до аналізу цінових стратегій банків. Розглянуто вплив ціноутворення на прибутковість та ризик. Запропоновані та обґрунтовані чинники вартості надання позичок банками; а також методичні засади формування цінової стратегії цифрового маркетингу.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of the concept’s development of price and pricing; scientific foundations of strategic management; classification of pricing strategies in the bank. In the practical part, pricing trends in the banking market of Ukraine are analyzed. Methodical approaches to the analysis of banks' pricing strategies were proposed. The impact of pricing on profitability and risk is considered. Factors of the cost of providing loans by banks were proposed and substantiated. Methodological principles of forming a price strategy of digital marketing were identified and analyzed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанківська діяльністьen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectприбутковістьen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectbankingen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectrisken_US
dc.subjectdigital marken_US
dc.subject072 фінанси, банківська справа та страхуванняen_US
dc.titleФормування стратегій ціноутворення в банкуen_US
dc.title.alternativePricing strategies formation in the banken_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Урум.pdf289,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.