Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15491
Назва: Формування стратегій ціноутворення в банку
Інші назви: Pricing strategies formation in the bank
Автори: Урум, Е.О.
Бібліографічний опис: Формування стратегiї цiноутворення банку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец.072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Управлiння дiяльнiстю банку на фiнансовому ринку" / Едуард Олексiйович Урум ; наук. кер. Лiлiя Вiкторiвна Жердецька . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 79 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: банківська діяльність
банк
стратегія
ціноутворення
прибутковість
ризик
цифровий маркетинг
banking
bank
strategy
pricing
profitability
risk
digital mark
072 фінанси, банківська справа та страхування
Короткий огляд (реферат): Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процеси формування цінової стратегії банків України. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку концепцій ціни та ціноутворення; наукові основи стратегічного управління; класифікація стратегій ціноутворення в банку. У практичній частині проаналізовані тенденції ціноутворення на банківському ринку України. Запропоновані методичні підходи до аналізу цінових стратегій банків. Розглянуто вплив ціноутворення на прибутковість та ризик. Запропоновані та обґрунтовані чинники вартості надання позичок банками; а також методичні засади формування цінової стратегії цифрового маркетингу.
The paper examines the theoretical aspects of the concept’s development of price and pricing; scientific foundations of strategic management; classification of pricing strategies in the bank. In the practical part, pricing trends in the banking market of Ukraine are analyzed. Methodical approaches to the analysis of banks' pricing strategies were proposed. The impact of pricing on profitability and risk is considered. Factors of the cost of providing loans by banks were proposed and substantiated. Methodological principles of forming a price strategy of digital marketing were identified and analyzed
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2022Urum.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Урум.pdf289,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.