Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15536
Назва: | Формування стратегії розвитку промислового підприємства |
Інші назви: | Forming a strategy for the development of an industrial enterprise |
Автори: | Ткаченко, Я.О. |
Бібліографічний опис: | Формування стратегiї розвитку промислового пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ярослав Олександрович Ткаченко ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 71 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | стратегія стратегічне управління конкурентний профіль модель конкуренції М.Портера SWOT-аналіз матриця Ансоффа 073 менеджмент strategy strategic management competitive profile model of competition of M.Porter SWOT-analysis matrix of Ansoff |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування стратегії розвитку промислового підприємства.
Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «Завод елеваторного обладнання», зовнішнє середовище за моделлю конкуренції М.Портера «5 сил конкуренції», конкурентного профіль відносно основних конкурентів, внутрішнє середовище за допомогою SWOT-аналізу, перспективність та послідовність реалізації стратегій розвитку за допомогою матриці Ансоффа.
Запропоновано вихід на ринок сільськогосподарчої техніки, що дозволить підвищити дохідність підприємства у сучасних умовах. Thesis consists of three chapters. Object of study – development process of «Zavod elevatornoho obladnannia» enterprise development strategy. Diploma thesis deals with theoretical aspects of research, analysis and formation of the industrial enterprise development strategy. It was analysed financial and economic activity of «Zavod elevatornoho obladnannia» enterprise, after the model of competition of M.Porter «5 forces of competition» and competition profile of relatively basic competitors, internal environment by means of SWOT - analysis, perspective and sequence of realization of strategies of development by means of matrix of Ansoff. It is offered to enter the agricultural machinery market, which will increase the profitability of the enterprise in modern conditions. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2022Tkachenko.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ткаченко_реферат.pdf | 481,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.