Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15551
Назва: | Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві готельного бізнесу (на прикладі готелю «Каліфорнія») |
Інші назви: | Improving the management of marketing activities at a hotel business enterprise on the example of the California hotel |
Автори: | Копач, О.С. |
Бібліографічний опис: | Удосконалення управлiння маркетинговою дiяльнiстю на пiдприємствi готельного бiзнесу (на прикладi готелю "Калiфорнiя") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння готельним та ресторанним бiзнесом" / Ольга Сергiївна Копач ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 82 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | готельне підприємство маркетингова стратегія лояльність конкурентне середовище моніторинг робочого часу 292 міжнародні економічні відносини hotel enterprise marketing strategy loyalty competitive environment working time monitoring |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються особливості управління маркетингом у готельному бізнесі, наукові підходи щодо формування маркетингових стратегій в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Каліфорнія», досліджено стан конкурентного середовища готелю, наведено динаміку показників розвитку підприємства; запропоновано заходи щодо формування системи лояльності у готелі.
Надано рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю у готелі «Каліфорнія». Запропоновано заходи щодо впровадження автоматичної системи обліку робочого часу і оцінки ефективності роботи співробітників, програми лояльності споживачів готельних послуг. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження програмного продукту в службі прийому та розміщення готелю. National University of Economics. – Odesa, 2022. The work examines the peculiarities of marketing management in the hotel business, scientific approaches to the formation of marketing strategies in the hotel industry. An analysis of the economic activity and organizational structure of the "California" hotel was carried out, the state of the hotel's competitive environment was investigated, the dynamics of the company's development indicators were given; proposed measures to formulate a loyalty system in the hotel. Recommendations have been made regarding the implementation of monitoring of the working hours of the reception staff at the Hotel "California". The introduction of an automatic system of accounting for working hours and evaluation of the efficiency of employees' work at the computer is aimed at increasing the level of loyalty of the reception staff. A forecast calculation of the economic efficiency of the costs of its implementation was carried out. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Kopach2022.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
реферат Копач Ольга.pdf | 533,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.