Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15563
Title: | Конкурентна стратегія туристичного підприємства у сучасних умовах |
Other Titles: | Competitive strategy of a tourist enterprise in modern conditions. |
Authors: | Кудрявцевой, М.С. |
Citation: | Конкурентна стратегiя туристичного пiдприємства у сучасних умовах : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Маргарита Сергiївна Кудрявцева ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 101 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | туризм туристична галузь туристична послуга туристичний продукт суб’єкти туристичної діяльності маркетинг інструментарії планування стратегія 242 туризм tourism tourist industry tourist service tourist product subjects of tourist activity marketing planning tools strategy |
Abstract: | Метою роботи є дослідження стратегії досягнення конкурентних переваг підприємства та визначення заходів щодо її реалізації; визначення алгоритму формування стратегії туристичних підприємств; розробка методичних підходів до вибору стратегії розвитку туристичних підприємств на ринку.
Об'єктом є туристичне агентство підприємство ТОВ «Амадеус».
Предметом є стратегічні чинники формування конкурентоспроможності підприємства.
Практична значущість одержаних результатів полягає у розробці стратегії конкурентоспроможності підприємства на основі диференціації послуг, можливості застосування отриманих результатів дослідження і розроблених рекомендацій; розроблені в ній методичні рекомендації щодо формування та вдосконалення стратегії можуть бути використані суб'єктами економічної діяльності
Елементи наукової новизни: на засадах портфельного аналізу визначено конкурентну стратегію диференціації конкурентних послуг ТОВ «Амадеус».
Структура дипломної роботи обумовлена її завданнями і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури The purpose of the work is to research the strategy of achieving competitive advantages of the enterprise and to determine measures for its implementation; definition of the strategy formation algorithm of tourist enterprises; development of methodical approaches to choosing a strategy for the development of tourist enterprises on the market. The object is a travel agency of the company "Amadeus" LLC. The subject is strategic factors of forming the competitiveness of the enterprise. The practical significance of the obtained results lies in the development of the company's competitiveness strategy based on the differentiation of services, the possibility of applying the obtained research results and developed recommendations; the methodical recommendations for the formation and improvement of the strategy developed in it can be used by subjects of economic activity Elements of scientific novelty: on the basis of portfolio analysis, a competitive strategy for differentiation of competitive services of LLC "Amadeus" was determined. The structure of the thesis is determined by its tasks and consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of the literature used. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Kudryavtseva2022.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Кудрявцева.pdf | 513,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.