Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТіора, О.О.-
dc.date.accessioned2023-02-28T10:26:39Z-
dc.date.available2023-02-28T10:26:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКомунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Олегович Тiора ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 109 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Tiora2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу маркетингової комунікативної політики ТОВ «Телекарт- Прилад» та розробки рекомендацій для її удосконалення. У роботі розглянуто сутність і значення маркетингової комунікативної політики підприємства; надано характеристику процесу розробки маркетингової комунікативної політики підприємства; визначено особливості маркетингової комунікативної політики промислових підприємств. Здобувачем надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-прилад»; надано характеристику комунікативної політики та її місця в комплексі маркетингу підприємства. Запропоновано рекомендації з удосконалення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом активізації виставкової діяльності; розроблено пропозиції з удосконалення просування ТОВ «Телекарт-прилад» в мережі Інтернет; визначено заходи з удосконалення рекламної активності ТОВ «Телекарт-Прилад».en_US
dc.description.abstractThe master's qualification thesis includes three sections. The object of the master's thesis is the research processes of the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC. In the work, the researcher considered the essence and significance of the marketing communication policy of the enterprise; provided a description of the process of developing a marketing communication policy; determined the peculiarities of the marketing communication policy of industrial enterprises. The acquirer provided the organizational and economic characteristics of the «Telekart-prуlad» LLC enterprise; researched the marketing environment of "Telekart-prуlad" LLC; provided a description of the communication policy and its place in the enterprise's marketing complex. The author proposed recommendations for improving the communication policy of "Telekart-Prylad" LLC due to the activation of exhibition activities; developed proposals for improving the promotion of "Telekart-prуlad" LLC on the Internet; created measures to improve the advertising activity of "Telekart-Prylad" LLC.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпромисловий маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectвиставкова діяльністьen_US
dc.subjectІнтернет маркетингen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectindustrial marketingen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectexhibition activityen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад"en_US
dc.title.alternativeCommunication policy in the marketing system of Telekart-Prylad LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Тіора.pdf533,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.