Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15651
Title: Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад"
Other Titles: Communication policy in the marketing system of Telekart-Prylad LLC
Authors: Тіора, О.О.
Citation: Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Олегович Тiора ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 109 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: промисловий маркетинг
маркетингова комунікаційна політика
виставкова діяльність
Інтернет маркетинг
075 маркетинг
industrial marketing
marketing communication policy
exhibition activity
Internet marketing
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу маркетингової комунікативної політики ТОВ «Телекарт- Прилад» та розробки рекомендацій для її удосконалення. У роботі розглянуто сутність і значення маркетингової комунікативної політики підприємства; надано характеристику процесу розробки маркетингової комунікативної політики підприємства; визначено особливості маркетингової комунікативної політики промислових підприємств. Здобувачем надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-прилад»; надано характеристику комунікативної політики та її місця в комплексі маркетингу підприємства. Запропоновано рекомендації з удосконалення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом активізації виставкової діяльності; розроблено пропозиції з удосконалення просування ТОВ «Телекарт-прилад» в мережі Інтернет; визначено заходи з удосконалення рекламної активності ТОВ «Телекарт-Прилад».
The master's qualification thesis includes three sections. The object of the master's thesis is the research processes of the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC. In the work, the researcher considered the essence and significance of the marketing communication policy of the enterprise; provided a description of the process of developing a marketing communication policy; determined the peculiarities of the marketing communication policy of industrial enterprises. The acquirer provided the organizational and economic characteristics of the «Telekart-prуlad» LLC enterprise; researched the marketing environment of "Telekart-prуlad" LLC; provided a description of the communication policy and its place in the enterprise's marketing complex. The author proposed recommendations for improving the communication policy of "Telekart-Prylad" LLC due to the activation of exhibition activities; developed proposals for improving the promotion of "Telekart-prуlad" LLC on the Internet; created measures to improve the advertising activity of "Telekart-Prylad" LLC.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Tiora2022.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Тіора.pdf533,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.