Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15653
Назва: Застосування PR-заходів у діяльності вищих навчальних закладів на прикладі Кафедри Маркетингу та Міжнародної Логістики ОНЕУ
Інші назви: Improvements of PR-events in activity of higher education institution on the example of Department of Marketing and International Logistics of ONEU
Автори: Шульга, С.В.
Бібліографічний опис: Застосування PR-заходiв у дiяльностi вищих навчальних закладiв на прикладi Кафедри Маркетингу та Мiжнародної Логiстики ОНЕУ : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Сергiй Володимирович Шульга ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулiнська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 118 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика комунікацій
МПК
піар-діяльність
комплекс маркетингових комунікацій організації
075 маркетинг
marketing
marketing communication policy
MCP
Public Relations
enterprise’s marketing communication complex
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності кафедри, комплекс маркетингової політики комунікацій і піар-діяльність зокрема. В ході дослідження були охоплені основні напрями підходи в сфері піар, що можуть використовуватися закладами освіти. Розглянута методика підвищення ефективності різних підходів до організації зв’язків з громадськістю, а також проаналізовано специфіку організації піар-діяльності у сфері освіти. Проаналізовано маркетингову діяльність кафедри маркетингу: комплекс маркетингу підрозділу, його маркетингове середовище, дана оцінка комплексу маркетингових комунікацій кафедри та дієвості піар-стратегії маркетингу, яку реалізує кафедра. Визначено шляхи для вдосконалення піар-стратегії кафедри. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової політики комунікацій кафедри, запропоновано методологію та шаблон для розробки піар-програми кафедри. Окрім цього, окреслено основні тенденції у сфері маркетингових комунікацій, які застосовуються бізнесом сучасному світі і є застосовними для організацій в сфері освіти.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an organization. Special attention was paid to marketing communication policy. The research covers main pathways of Public Relations activity which educational institutions may use. Apart from it, approaches to evaluation of communication policy performance as well as marketing communications complex in the education field were considered. Author analyzes the marketing activity of the department of marketing of ONEU. The analysis includes: the complex of marketing of the department, its marketing environment, provides the performance evaluation of marketing communications complex and the performance of current PR-strategy. Author offers a list of measures aimed at improvement of the department`s marketing communication policy with the special attention paid to PR-activity. In the field of PR as form activities optimization the PR-strategy was offered. As the final recommendation part, main modern trends in marketing communications applicable for the department of marketing specificity were described.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Shulha2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Шульга.pdf147,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.