Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлюс, І.Г.-
dc.date.accessioned2023-03-01T08:48:35Z-
dc.date.available2023-03-01T08:48:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення маркетингової комунiкативної полiтики пiдприємства на прикладi компанiї balloons bar "Кулька" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Iрина Геннадiївна Клюс ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 105 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Klius2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія Balloons bar «Кулька». У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики підприємств торгівлі, специфіка товарів масового споживання та особливості використання SMM в комунікативній політиці підприємств торгівлі. Проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства balloons bar «Кулька», його загальну характеристику, маркетингове середовище та SMM-діяльність. Запропоновано удосконалення SMM стратегії та проаналізовано її ефективність після просування. Запропоновано запровадження нової послуги друку на повітряних кульках та співробітництво з магазинами квітів.en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is Balloons bar "Kulka" company. Thesis deals with theoretical aspects of the communicative policy of trade enterprises, the specification of mass consumption goods and the peculiarities of the use of SMM in the communicative policy of trade enterprises. Author analysis the marketing communication policy of the company balloons bar "Kulka", its general characteristics, marketing environment and SMM activities. The improvement of the SMM strategy is proposed and its effectiveness after promotion is analyzed. The introduction of a new balloon printing service and cooperation with flower shops is proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectтоварна політика підприємстваen_US
dc.subjectSMM (соціальний медіа маркетинг)en_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcommodity policy enterpriseen_US
dc.subjectSMM (social media marketing)en_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі компанії balloons bar «Кулька»en_US
dc.title.alternativeImprovement of the marketing communication policy of the enterprise (on the example of balloons bar "Kulka")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат, І.Клюс 6 зф3.pdf598,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.