Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15668
Title: | Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі компанії balloons bar «Кулька» |
Other Titles: | Improvement of the marketing communication policy of the enterprise (on the example of balloons bar "Kulka") |
Authors: | Клюс, І.Г. |
Citation: | Удосконалення маркетингової комунiкативної полiтики пiдприємства на прикладi компанiї balloons bar "Кулька" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Iрина Геннадiївна Клюс ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 105 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетингова комунікаційна політика маркетингові комунікації товарна політика підприємства SMM (соціальний медіа маркетинг) 075 маркетинг marketing communication policy marketing communications commodity policy enterprise SMM (social media marketing) |
Abstract: | Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія Balloons bar «Кулька».
У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики підприємств торгівлі, специфіка товарів масового споживання та особливості використання SMM в комунікативній політиці підприємств торгівлі.
Проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства balloons bar «Кулька», його загальну характеристику, маркетингове середовище та SMM-діяльність.
Запропоновано удосконалення SMM стратегії та проаналізовано її ефективність після просування. Запропоновано запровадження нової послуги друку на повітряних кульках та співробітництво з магазинами квітів. Thesis consists of three chapters. Object of study is Balloons bar "Kulka" company. Thesis deals with theoretical aspects of the communicative policy of trade enterprises, the specification of mass consumption goods and the peculiarities of the use of SMM in the communicative policy of trade enterprises. Author analysis the marketing communication policy of the company balloons bar "Kulka", its general characteristics, marketing environment and SMM activities. The improvement of the SMM strategy is proposed and its effectiveness after promotion is analyzed. The introduction of a new balloon printing service and cooperation with flower shops is proposed. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Klius2022.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат, І.Клюс 6 зф3.pdf | 598,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.