Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15669
Назва: Управління маркетингом підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» в сучасних умовах
Інші назви: Marketing management of the enterprise PE "INTER COMPOSITION" in modern conditions
Автори: Мазур, Г.А.
Бібліографічний опис: Управлiння маркетингом пiдприємства ПП "IНТЕР СКЛАД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Анатолiївна Мазур ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 94 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
управління
система маркетингової інформації
маркетингові комунікації
ефективність
marketing
marketing activity
management
marketing communications
efficiency
075 маркетинг
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес управління маркетингом на ПП «ІНТЕР СКЛАД». В роботі розглядаються сутність, функції та принципи управління маркетингом в сучасних економічних умовах, механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства, методика визначення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Надано характеристику економічної та фінансової діяльності підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД». Проаналізовано макро- і мікросередовище ПП «ІНТЕР СКЛАД» та проведено дослідження ефективності комплексу маркетингу ПП «ІНТЕР СКЛАД». Запропоновано заходи удосконалення організації управління маркетинговою діяльністю ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення системи маркетингової інформації, впровадження посади маркетинг-менеджера. Представлені заходи удосконалення управління маркетинговими комунікаціями ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення процесу планування і контролю за комунікаційною діяльністю та проведення рекламної компанії в інтернет. Здійснено прогноз ефективності впровадження запропонованих заходів.
The paper discusses the essence, functions and principles of marketing management in modern economic conditions, the mechanism of managing the marketing activities of an enterprise, the methodology for determining the effectiveness of managing the marketing activities of an enterprise. The characteristics of the economic and financial activities of the enterprise PE "INTER SKLAD" are presented. The macro- and microenvironment of PE "INTER SKLAD" was analyzed and a study of the effectiveness of the marketing mix of PE "INTER SKLAD" was carried out. Measures are proposed to improve the organization of management of the marketing activities of PE "INTER SKLAD": improvement of the marketing information system, introduction of the position of a marketing manager. Methods for improving the management of marketing communications by PE "INTER SKLAD" are presented: improving the process of planning and monitoring communication activities and conducting an advertising campaign on the Internet. A forecast of the effectiveness of the implementation of the proposed measures has been made.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Mazur2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мазур.pdf421,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.