Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15670
Назва: Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами»
Інші назви: Improving the process of managing the marketing activities of the tourist enterprise «Poikhaly z namy»
Автори: Столяр, Ю.В.
Бібліографічний опис: Удосконалення процесу управлiння маркетинговою дiяльнiстю туристичного пiдприємства "Поїхали з нами" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Вiталiївна Столяр ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 110 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комплекс маркетингу
управління маркетингом
маркетингова діяльність туристичних підприємств
075 маркетинг
marketing-mix
marketing management
marketing activity of tourist enterprises
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність та значення маркетингової діяльності в процесі управління підприємством; визначено роль маркетингового середовища в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; надано характеристику особливостям маркетингової діяльності в туристичній сфері. Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності підприємства «Поїхали з нами», проаналізовано основні складові маркетингового середовища підприємства «Поїхали з нами», визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Поїхали з нами». Запропоновано шляхи щодо удосконалення механізму управління маркетингом туристичного підприємства «Поїхали з нами», визначено напрямки удосконалення процесу управління розробкою нових туристичних продуктів; надано рекомендації щодо управління концепцією ведення публічних сторінок в соціальних мережах туристичним підприємством «Поїхали з нами».
The master's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of analyzing the mechanism of managing the marketing activity of the «Poikhaly z namy» and developing recommendations for its improvement. In the work, the author considered the essence and significance of marketing activities in the process of enterprise management; determined the role of the marketing environment in the process of managing the marketing activities of enterprises; gave a description of the peculiarities of marketing activity in the tourism sphere. In the master's thesis, the author provided a description of the organizational and economic component of the marketing activity of the enterprise «Poikhaly z namy», analyzed the main components of the marketing environment of the enterprise «Poikhaly z namy», determined the main characteristics of the marketing complex of the agency «Poikhaly z namy». The researcher proposed ways to improve the marketing management mechanism of the «Poikhaly z namy» tourist enterprise, identified directions for improving the process of managing the development of new tourist products; provided recommendations on the management of the concept of maintaining public pages in social networks by the tourist enterprise «Poikhaly z namy».
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Stoliar2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Столяр Ю.В..pdf540,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.