Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15670
Title: | Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами» |
Other Titles: | Improving the process of managing the marketing activities of the tourist enterprise «Poikhaly z namy» |
Authors: | Столяр, Ю.В. |
Citation: | Удосконалення процесу управлiння маркетинговою дiяльнiстю туристичного пiдприємства "Поїхали з нами" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Вiталiївна Столяр ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 110 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | комплекс маркетингу управління маркетингом маркетингова діяльність туристичних підприємств 075 маркетинг marketing-mix marketing management marketing activity of tourist enterprises |
Abstract: | У роботі розглянуто сутність та значення маркетингової діяльності в процесі управління підприємством; визначено роль маркетингового середовища в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; надано характеристику особливостям маркетингової діяльності в туристичній сфері.
Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності підприємства «Поїхали з нами», проаналізовано основні складові маркетингового середовища підприємства «Поїхали з нами», визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Поїхали з нами».
Запропоновано шляхи щодо удосконалення механізму управління маркетингом туристичного підприємства «Поїхали з нами», визначено напрямки удосконалення процесу управління розробкою нових туристичних продуктів; надано рекомендації щодо управління концепцією ведення публічних сторінок в соціальних мережах туристичним підприємством «Поїхали з нами». The master's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of analyzing the mechanism of managing the marketing activity of the «Poikhaly z namy» and developing recommendations for its improvement. In the work, the author considered the essence and significance of marketing activities in the process of enterprise management; determined the role of the marketing environment in the process of managing the marketing activities of enterprises; gave a description of the peculiarities of marketing activity in the tourism sphere. In the master's thesis, the author provided a description of the organizational and economic component of the marketing activity of the enterprise «Poikhaly z namy», analyzed the main components of the marketing environment of the enterprise «Poikhaly z namy», determined the main characteristics of the marketing complex of the agency «Poikhaly z namy». The researcher proposed ways to improve the marketing management mechanism of the «Poikhaly z namy» tourist enterprise, identified directions for improving the process of managing the development of new tourist products; provided recommendations on the management of the concept of maintaining public pages in social networks by the tourist enterprise «Poikhaly z namy». |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Stoliar2022.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Столяр Ю.В..pdf | 540,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.