Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15740
Назва: Стратегічні напрямки управління вдосконаленням бізнес-процесів підприємств
Інші назви: Strategic directions of management of improvement of business processes of the enterprise
Автори: Гайдаєнко, О.М.
Gaidaienko, O.
Бібліографічний опис: Гайдаєнко О. М. Стратегічні напрямки управління вдосконаленням бізнес-процесів підприємств / О. М. Гайдаєнко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 9-10 (298-299). – С. 23-29.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID:0000-0003-3225-1747
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-9-10-298-299-23-29
Ключові слова: фінансбізнес-процес
стратегія
стратегічний аналіз
менеджмент
управлінське рішення
конкурентоспроможність
business process
strategy
strategic analysis
management
managerial decision
competitiveness
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз сучасних тенденцій управління конкурентоспроможністю підприємства з метою удосконалення інструментарію стратегічного аналізу. Під час здійснення дослідження використовувався системно-аналітичний метод, який дозволив визначити, що процес управління конкурентоспроможністю, включає ряд дій: аналіз та оцінювання суперництва на ринку та оцінювання галузевої конкурентної ситуації на ринку; дослідження рівня конкурентоспроможності підприємства та аналіз основних конкурентів; аналіз стратегічних зон господарювання та конкурентне позиціонування; формування концепції та стратегії управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства; впровадження конкурентної стратегії підприємства. Аналіз складу та структури етапів процесу управління конкурентоспроможністю дозволив обґрунтувати структуру комплексу блоків, що здійснюють взаємний вплив та сприйнятливі до дії з боку зовнішніх та внутрішніх факторів, що також формують цілісну багатофункціональну та комплексну систему управління конкурентоспроможністю підприємства. Результати проведеного аналізу дозволили виявити проблеми досягнення управлінських цілей. Обґрунтовано процес управління бізнес процесами як складової частини управління організацією з метою забезпечення її конкурентоздатності.
The purpose of the research is the analysis of modern trends in the management of the competitiveness of the enterprise with the aim of improving the toolkit of strategic analysis. Method. During the research, a system-analytical method was used, which made it possible to determine that the process of managing competitiveness includes a number of actions: analysis and assessment of competition on the market and assessment of the industry competitive situation on the market; research on the level of competitiveness of the enterprise and analysis of the main competitors; analysis of strategic business areas and competitive positioning; formation of the concept and management strategy of the process of ensuring the competitiveness of the enterprise; implementation of the company's competitive strategy. The results. The analysis of the composition and structure of the stages of the competitiveness management process made it possible to substantiate the structure of a complex of blocks that exert mutual influence and are susceptible to the side effects of external and internal factors, which in turn form a whole multifunctional and complex system of enterprise competitiveness management. The developed algorithm for the development of the program of the process of ensuring competitiveness includes: determination and prioritization of goals; specification of goals and diagnosis of resource and time constraints; formation of strategies taking into account short-term and long-term risks; action planning and determination of strategy stages; creating an organizational structure; establishment of methods and measurement of achieved results; determination of costs associated with the implementation of the strategy; assessment of the expected effectiveness of the proposed measures. Practical significance. The results of the analysis made it possible to identify the problems of achieving management goals. The process of managing business processes as a component of managing an organization in order to ensure its competitiveness is justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15740
Інші ідентифікатори: УДК 336.027:001.81
JEL Classification: М210
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту
№ 9-10 (298-299)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-29.pdf439,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.