Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15773
Title: Особливості та переваги використання CRM-систем у готельному бізнесі
Other Titles: Features and benefits of using CRM systems in the hotel business
Authors: Данилова, В.О.
Орлик, О.В.
Danylova, V.
Orlyk, O.
Citation: Данилова В. О. Особливості та переваги використання CRM-систем у готельному бізнесі / В. О. Данилова, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – Вип. 5. – С. 40–47.
Issue Date: 2023
Keywords: готельний бізнес
CRM-система
управління
клієнт
комунікація
hotel business
CRM-system
management
customer
communication
Abstract: В статті розкрито роль CRM-систем для готельного бізнесу та для роботи з клієнтами. Розглянуто сутність та особливості використання CRM-систем. Окреслено їх основні функції, функціональні можливості та переваги застосування. Проведено аналіз ефективності застосування даного виду програмного забезпечення на прикладі української мережі готелів.
The article reveals the role of CRM systems for the hotel business and for working with clients. The essence and features of using CRM systems are considered. Their main functions, functionality and advantages of application are outlined. An analysis of the effectiveness of using this type of software on the example of the Ukrainian hotel chain is carried out.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15773
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.