Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15773
Назва: Особливості та переваги використання CRM-систем у готельному бізнесі
Інші назви: Features and benefits of using CRM systems in the hotel business
Автори: Данилова, В.О.
Орлик, О.В.
Danylova, V.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Данилова В. О. Особливості та переваги використання CRM-систем у готельному бізнесі / В. О. Данилова, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – Вип. 5. – С. 40–47.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: готельний бізнес
CRM-система
управління
клієнт
комунікація
hotel business
CRM-system
management
customer
communication
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито роль CRM-систем для готельного бізнесу та для роботи з клієнтами. Розглянуто сутність та особливості використання CRM-систем. Окреслено їх основні функції, функціональні можливості та переваги застосування. Проведено аналіз ефективності застосування даного виду програмного забезпечення на прикладі української мережі готелів.
The article reveals the role of CRM systems for the hotel business and for working with clients. The essence and features of using CRM systems are considered. Their main functions, functionality and advantages of application are outlined. An analysis of the effectiveness of using this type of software on the example of the Ukrainian hotel chain is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15773
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.