Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15825
Назва: Удосконалення самостійної роботи студентів-магістрів спеціальності «міжнародні економічні відносини» як методдосягнення программних результатів навчання
Інші назви: Improving the independent work of master's students majoring in "international economic relations" as a method of achieving program learning outcomes
Автори: Гусенко, О.С.
Husenko, O.
Бібліографічний опис: Гусенко О. С. Удосконалення самостійної роботи студентів-магістрівспеціальності «міжнародні економічні відносини» як методдосягнення программних результатів навчання / О. С. Гусенко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 79 -80.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: самостійна робота
практични занятя
independent work
practical classes
Короткий огляд (реферат): Особливість діяльності спеціаліста в умовах науково-технічного прогресу полягає в подальшому прискоренні зміни професійних знань, умінь та навичок, здатності працівника самостійно, швидко і якісно вдосконалювати свою кваліфікацію. Таким є соціальне замовлення суспільства нинішній системі освіти. У зв’язку з цим змінюються завдання й функції студента та викладача. Зникає поділ життя людини на період набуття знань (період навчання) та наступний етап їх застосування. Освіта людини не встигатиме за новими відкриттями й науковими теоріями, не відповідатиме вимогам часу, практики, якщо вона не спиратиметься на активність і самостійність особистості та розвиток її творчого потенціалу.
The peculiarity of the activity of a specialist in the conditions of scientific and technical progress is further acceleration of changes in professional knowledge, skills and abilities of the employee improve your qualifications independently, quickly and qualitatively. Such is the social order of society to the current education system. In this connection, the tasks and student and teacher functions. The division of a person's life into the period of acquiring knowledge disappears (period training) and the next stage of their application. Human education will not keep up with the new ones discoveries and scientific theories, will not meet the requirements of time, practice, if it is not will be based on the activity and independence of the individual and the development of his creativity potential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15825
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусенко.pdf132,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.