Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимов, В.К.-
dc.contributor.authorGerasimov V.-
dc.date.accessioned2023-05-03T10:07:14Z-
dc.date.available2023-05-03T10:07:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГерасимов В. К. Інноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесі / В. К. Герасимов, наук. кер. Т. А. Кунділовська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 65-67.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15856-
dc.description.abstractНа конкурентному ринку надання ресторанних послуг успішність закладів не в останню чергу залежить від застосування інновацій, які сприяють їх популяризації, формуванню рейтингів, залученню й збереженню цільової аудиторії, встановленню постійних діючих стосунків з лояльними клієнтами. До того ж, в сучасних умовах воєнного стану, економічної та соціальної нестабільності, підвищується роль маркетингових комунікацій, які дають можливість відслідковувати зміни споживацьких переваг та розробляти відповідні стратегії діяльності закладів.en_US
dc.description.abstractIn the competitive market of restaurant services, the success of establishments depends not least on the use of innovations that contribute to their popularization, the formation of ratings, the attraction and preservation of the target audience, and the establishment of permanent working relationships with loyal customers. In addition, in modern conditions of martial law, economic and social instability, the role of marketing communications is increasing, which makes it possible to monitor changes in consumer preferences and develop appropriate strategies for the activities of institutions.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентний ринокen_US
dc.subjectресторанні послугиen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.subjectресторанний бізнесen_US
dc.subjectcompetitive marketen_US
dc.subjectrestaurant servicesen_US
dc.subjectmarketing technologiesen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.titleІнноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесіen_US
dc.title.alternativeInnovative marketing technologies in the restaurant businessen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасимов.pdf382,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.