Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорович, К.В.-
dc.contributor.authorGrigorovich K.-
dc.date.accessioned2023-05-03T10:37:31Z-
dc.date.available2023-05-03T10:37:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГригорович К. В. Роль туристично-рекреаційного потенціалу у розвитку туризму в транскордонному регіоні «Нижній Дунай» / К. В. Григорович, наук. кер. О. Л. Михайлюк // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 78-82.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15860-
dc.description.abstractШопінг туризм стає все більш важливим компонентом туристичного ланцюжка створення вартості. Шопінг перетворився на визначальний чинник, що впливає на вибір місця призначення, на важливий компонент загального враження від подорожі та, у деяких випадках, на головну мотивацію подорожі. Таким чином, туристичні фірми мають величезну можливість використовувати цю нову ринкову тенденцію, розвиваючи автентичні та унікальні враження від покупок, які підвищують цінність їхньої туристичної пропозиції, зміцнюючи і навіть визначаючи їх туристичний бренд і позиціонування.en_US
dc.description.abstractShopping tourism is becoming an increasingly important component of the tourism value chain. Shopping has become a defining factor in destination choice, an important component of the overall travel experience and, in some cases, the primary motivation for travel. Thus, travel firms have a huge opportunity to capitalize on this new market trend by developing authentic and unique shopping experiences that increase the value of their travel offer, strengthening and even defining their travel brand and positioning.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectшопінг туризмen_US
dc.subjectshopping tourismen_US
dc.titleСвітовий досвід розвитку шопінг-туризмуen_US
dc.title.alternativeWorld experience in the development of shopping tourismen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Григорович.pdf406,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.