Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15877
Title: Фізична досконалість та здоров’я як програмний результат навчання
Authors: Копа, В.М.
Kopa, V.
Citation: Копа В.М. Фізична досконалість та здоров’я як програмний результат навчання / В.М.Копа // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 137 - 138.
Issue Date: 2023
Keywords: фізична досконалість
здоров’я
physical perfection
healthy
Abstract: Такі поняття як здоров’я та фізична досконалість мають в собі соціальні, медичні, філософські складові. Науково доцільно співвіднести ці поняття і з показником норми. В силу того, що у підсумковому значенні програмний результат навчання студента базується на оцінці його знань, вмінь та навичок, то в нашому варіанті (заняття з фізичного виховання) за програмний результат буде доцільно брати сталі фізіологічні показники організму, як те: частота серцевих скорочень (ЧСС), артеріальний тиск (АТ), парціальна насиченість крові киснем (SPo2), максимальне споживання кисню (МСК).
Such concepts as health and physical perfection have social, medical, philosophical components. It is scientifically expedient to correlate these concepts with the norm indicator. IN due to the fact that, in the final sense, the program outcome of the student's studies is based on the assessment of his knowledge, abilities and skills, then in our version (physical education classes) it will be appropriate to take constant physiological indicators of the body as the program result, such as: heart rate (HR), blood pressure (BP), partial blood saturation by oxygen (SPo2), maximum oxygen consumption (MSC).
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15877
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Копа.pdf170,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.