Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІоргачова, М.І.-
dc.contributor.authorКоцюрубенко, Г.М.-
dc.contributor.authorIorgachova, M.-
dc.contributor.authorKotsiurubenko, G.-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:27:09Z-
dc.date.available2023-05-08T06:27:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІоргачова М.І. Підтримка науково-педагогічного потенціалу ЗВО в умовах військових дій / М.І. Іоргачова, Г.М. Коцюрубенко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 21.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15886-
dc.description.abstractСьогодні вітчизняні вчені та педагогічний персонал позбавлені можливості повноцінно реалізовувати свій науково-педагогічний потенціал в усіх проявах. Стримуючі та перешкоджаючі фактори розкриття потенціалу українського вченого, реалізації педагогічної та професійної діяльності викладачів, перш за все, пов’язані із російською агресію та жорсткою війною проти нашої країни. Такі зовнішні, як для персоналу в цілому, та особи зокрема, фактори як: відсутність електропостачання та стійкого інтернет-з’єднання, нестабільність економіки країни щодо можливості фінансування закладів освіти у необхідних обсягах, що негативно позначається на обсягах та строках виплат заробітних плат та їх еквівалентів; пошкодження матеріально-технічної бази ЗВО; необхідність зміни місця проживання та вимушеної міграції (як внутрішньої так і зовнішньої) тощо, не тільки призводить до скорочення фінансової основи потенційної науково-педагогічної діяльності, як еквівалента оплати за надані послуги та використані ресурси, але й до емоційно- психологічного занепокоєння та зменшення мотивації науково-педагогічних працівників.en_US
dc.description.abstractToday, domestic scientists and teaching staff are deprived of opportunities to fully realize their scientific and pedagogical potential in all manifestations. Deterrent and hindering factors of revealing the Ukrainian scientist's potential, pedagogical realization and professional activity of teachers, primarily related to Russian aggression and a harsh war against our country. Such external ones, as for the staff as a whole, and individuals in particular, factors such as: lack of electricity supply and stable Internet connection, the instability of the country's economy regarding the possibility of financing educational institutions in necessary volumes, which negatively affects the volume and terms of salary payments salaries and their equivalents; damage to the material and technical base of the ZVO; the need for change places of residence and forced migration (both internal and external), etc., not only leads to a reduction in the financial basis of potential scientific and pedagogical activity, as the equivalent of payment for services provided and resources used, but also to emotional psychological anxiety and decrease in motivation of scientific and pedagogical workers.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectнауково-педагогічного потенціалen_US
dc.subjectЗВОen_US
dc.subjectвійськові діїen_US
dc.subjectscientific and pedagogical potentialen_US
dc.subjectHigher Education Institutionsen_US
dc.subjectmilitary actionsen_US
dc.titleПідтримка науково-педагогічного потенціалу ЗВО в умовах військових дійen_US
dc.title.alternativeSupport of the scientific and pedagogical potential of Higher Education Institutions in the conditions of military operationsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку
Кафедра фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іоргачова--.pdf119,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.