Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевейкін, В.П.-
dc.contributor.authorNevaykin, V.-
dc.date.accessioned2023-05-08T08:32:49Z-
dc.date.available2023-05-08T08:32:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНевейкін В.П. Особливості та перспективи розвитку туристичного бізнесу у воєнний та поствоєнний періоди / В.П. Невейкін, наук. кер. Г. К. Бедрадіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 171-174en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15899-
dc.description.abstractСьогодні туризм набув великого значення для світової економіки, ставши однією з провідних галузей сучасного світового господарства, яка забезпечує близько 10% внеску у світовий валовий продукт [1]. На розвиток туризму крім внутрішніх факторів (процеси попиту, сегментація ринку, координація діяльності, реклама, працівники, сезонність тощо) впливають і зовнішні (геополітичні, економічні, соціально-демографічні, науково-технічні), серед яких, варто звернути увагу на геополітичні чинники (політичні перевороти, терористичні атаки, військові конфлікти) , від яких залежить динаміка і розподіл туристичних потоківen_US
dc.description.abstractToday, tourism has acquired great importance for the world economy, becoming one of the leading branches of the modern world economy, which contributes about 10% to the global gross product [1]. In addition to internal factors (demand processes, market segmentation, coordination of activities, advertising, employees, seasonality, etc.), the development of tourism is influenced by external factors (geopolitical, economic, socio-demographic, scientific and technical), among which it is worth paying attention to geopolitical factors ( political coups, terrorist attacks, military conflicts) on which the dynamics and distribution of tourist flows depend-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичний бізнесen_US
dc.subjectвоєнний періодen_US
dc.subjectпоствоєнний періодen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourism businessen_US
dc.subjectwar perioden_US
dc.subjectpost-war perioden_US
dc.titleОсобливості та перспективи розвитку туристичного бізнесу у воєнний та поствоєнний періодиen_US
dc.title.alternativePeculiarities and prospects of tourism business development in the war and post-war periodsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Невейкін.pdf599,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.