Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15925
Title: Методичні аспекти забезпечення якості освіти в контексті підвищення ефективності зайнятості молоді
Other Titles: Methodological aspects of ensuring the quality of education in the context of increasing the efficiency of youth employment
Authors: Познанська, І. В.
Poznanska, I.
Citation: Познанська І. В Методичні аспекти забезпечення якості освіти в контексті підвищення ефективності зайнятості молоді / І. В. Познанська // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 5 - 6.
Issue Date: 2023
Keywords: методичні аспекти
підвищення ефективності
methodical aspects
increasing efficiency
Abstract: Сучасні вектори розвитку будь-якої сфери діяльності полягають у збільшення інтелектуалізації та інноваційності праці. Інноваційність трудової діяльності притаманна відповідній категорії працівників, яка забезпечує розробку та впровадження інноваційного продукту. Інноваційна праця характеризується, з одного боку, наявністю творчої та інтелектуальної складової, з іншого, ризиковістю та слабою прогнозованістю кінцевого результату.
Modern vectors of development of any sphere of activity consist in increase intellectualization and innovation of work. Innovativeness of labor activity is inherent the appropriate category of employees, which ensures the development and implementation of innovative product Innovative work is characterized, on the one hand, by the presence of creative and intellectual component, on the other hand, riskiness and low predictability of the final result
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15925
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Познанська.pdf142,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.