Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Танасюк, І.М. | - |
dc.contributor.author | Tanasiuk, I. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T07:58:10Z | - |
dc.date.available | 2023-05-16T07:58:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Танасюк І. М. Роль викладача в умовах поєднання синхронного та асинхронного навчання / І. М. Танасюк // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 145 - 146. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952 | - |
dc.description.abstract | Збільшення частки самостійної роботи у навчальному процесі здобувачів вищої освіти, що характеризує сучасну університетську освіту, привело до зростання вимог до рівня кваліфікації та відповідальності викладача. Саме від викладача та керівництва університету залежить створення умов для організації самостійної роботи, формування компетенцій студента для отримання визначених освітньою програмою результатів навчання. | en_US |
dc.description.abstract | Increasing the share of independent work in the educational process of university graduates of education, which characterizes modern university education, has led to an increase in requirements for the level of qualification and responsibility of the teacher. It is from the teacher and management it depends on the university to create conditions for the organization of independent work, formation student competencies to obtain the results determined by the educational program teaching. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | асинхронність навчання | en_US |
dc.subject | синхронність навчання | en_US |
dc.subject | asynchrony of learning | en_US |
dc.subject | synchronicity of learning | en_US |
dc.title | Роль викладача в умовах поєднання синхронного та асинхронного навчання | en_US |
dc.title.alternative | The role of the teacher in conditions of a combination of synchronous and asynchronous learning | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Танасюк.pdf | 138,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.