Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15965
Title: | Формування особистісного підходу до навчання |
Other Titles: | Formation of a personal approach to learning |
Authors: | Янковий, О.Г. Кошельок, Г.В. Yankovoy, V. Koshelek, G. |
Citation: | Янковий О. Г. Формування особистісного підходу до навчання / О. Г .Янковий, Г. В. Кошельок // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 147 - 148. |
Issue Date: | 2023 |
Keywords: | особистісний підхід навчання personal approach teaching |
Abstract: | Для сучасної освіти дуже важливим є пошук нових педагогічних можливостей, нових
підходів до навчання. Одним із таких підходів є особистісний. Витоки ідеї особистісного
підходу освіти були закладені ще Сократом, Платоном, Аристотелем, Сенекою, Плутархом,
Протагором та інших. Важливу роль розвитку педагогічної думки античності зіграв Платон
(427-547 рр. до н.е.), який вважав, що з навчанні слід забезпечити «свободу покликання»,
тобто враховувати особисті нахили. For modern education, the search for new pedagogical opportunities, new ones, is very important approaches to learning. One of these approaches is personal. Origins of the idea of personal approach to education were laid by Socrates, Plato, Aristotle, Seneca, Plutarch, Protagoras and others. Plato played an important role in the development of the pedagogical thought of antiquity (427-547 BC), who believed that education should ensure "freedom of vocation", that is, take into account personal inclinations. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15965 |
Appears in Collections: | Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Янковий.pdf | 141,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.