Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТатарінова, А.Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-07T11:32:44Z-
dc.date.available2023-06-07T11:32:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТатарінова А.Ю. Управлiння iмiджем як складовою конкурентоспроможностi пiдприємства продуктового ритейлу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Юрiївна Татарiнова ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023 - 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Tatarinova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи управління іміджем як складовою конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та ділове середовище ПП «РС ТОЧКА». Запропоновано заходи з удосконалення управління іміджем ПП «РС ТОЧКА», що полягають в оптимізації торгового простору.en_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical foundations of image management as a component of the company's competitiveness. The financial and economic activity and business environment of PE "RS TOCHKA" were analyzed. Measures to improve the image management of PE "RS TOCHKA", which consist in the optimization of the retail space, are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.titleУправління іміджем як складовою конкурентоспроможності підприємства продуктового ритейлуen_US
dc.title.alternativeImage management as a component of the competitiveness of a food retail enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Татаринова_реферат.pdf191,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.