Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16043
Title: Управління іміджем як складовою конкурентоспроможності підприємства продуктового ритейлу
Other Titles: Image management as a component of the competitiveness of a food retail enterprise
Authors: Татарінова, А.Ю.
Citation: Татарінова А.Ю. Управлiння iмiджем як складовою конкурентоспроможностi пiдприємства продуктового ритейлу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Юрiївна Татарiнова ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023 - 77 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: імідж
конкурентоспроможність
підприємство
управління
image
competitiveness
enterprise
management
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи управління іміджем як складовою конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та ділове середовище ПП «РС ТОЧКА». Запропоновано заходи з удосконалення управління іміджем ПП «РС ТОЧКА», що полягають в оптимізації торгового простору.
The work examines the theoretical foundations of image management as a component of the company's competitiveness. The financial and economic activity and business environment of PE "RS TOCHKA" were analyzed. Measures to improve the image management of PE "RS TOCHKA", which consist in the optimization of the retail space, are proposed.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Tatarinova.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Татаринова_реферат.pdf191,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.