Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16064
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення туристичного агентства
Інші назви: Economic substantiation for the project of creating a travel agency
Автори: Кічук, Д.Д.
Бібліографічний опис: Кічук, Д.Д. Економiчне обгрунтування проекту створення туристичного агенства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Дар'я Дмитрiвна Кiчук ; наук. кер. Людмила Анатолiївна Траченко . - ОНЕУ , 2023. - 66 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: послуги
туризм
туристичне агентство
конкуренція
проєкт
ефективність
ризик
services
tourism
travel agency
competition
project
efficiency
risk
Короткий огляд (реферат): послуг; розглянуто загальну концепцію відкриття агентства внутрішнього туризму; досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері, обґрунтовується вибір організаційно-правової форми бізнесу та системи оподаткування. Проаналізовано конкурентне середовище на ринку туристичних послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги нового туристичного агентства. Сформовано стартові та поточні витрати за проектом. Визначено доходи та прибуток від діяльності туристичного агентства, розраховано показники ефективності проєкту, охарактеризовані можливі ризики та сформульовано шляхи їхньої мінімізації.
The paper examines the theoretical foundations of starting your own business in the service sector; considers the general concept of opening a domestic tourism agency; examines the legal regulation of business in Ukraine in this area, justifies the choice of organizational and legal form of business and taxation system. The competitive environment in the market of tourist services is analyzed and the internal competitive advantages of a new travel agency are determined. The start-up and current costs of the project are formed. The revenues and profits from the travel agency's activities are determined, project performance indicators are calculated, possible risks are characterized, and ways to minimize them are formulated.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kichuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Кічук Д.Д. Реферат.pdf228,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.