Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16067
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення продовольчого магазину
Інші назви: Economic substantiation for the project of creating a grocery store
Автори: Лях, З.В.
Бібліографічний опис: Лях, З.В. Економiчне обгрунтування проєкту створення продовольчого магазину : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та стратегiя розвитку пiдприємства" / Зиновiя Василiвна Лях ; наук. кер. Анастасiя Андрiївна Фiалковська . - ОНЕУ , 2023. - 63 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: магазин
роздрібна торгівля
ковбасні вироби
бізнес-ідея
проєкт
прибутковість
ефективність
доцільність
ризик
store
retail
sausage products
business idea
project
profitability
efficiency
easibility
risk
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються охарактеризовано бізнес-ідею щодо започаткування власної справи у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Проаналізовано нормативно-правовий базис торгівельної діяльності. Обґрунтовано вибір організаційно-правової форми бізнесу та системи оподаткування. Проаналізовано поточну кон’юнктурну ситуацію на ринку ковбасних виробів та визначені внутрішні конкурентні переваги новоствореного магазину. Сформовано інвестиційні витрати на створення магазину. Спрогнозовано поточні витрати та доходи від функціонування магазину ковбасних виробів. Проведено оцінку економічної ефективності проєкту. Проаналізовані можливі ризики та запропоновані заходи щодо їх мінімізації.
A business idea for starting one's own business in the field of retail trade of food products has been considered and characterized in the work. The regulatory and legal basis of trading activity has been analyzed. The choice of organizational and legal form of business and taxation system has been justified. The current economic situation on the sausage market has been analyzed and the internal competitive advantages of the newly opened store have been determined. Investment costs for the creation of a store have been formed. Current expenses and income from the operation of the sausage shop have been forecast. An assessment of the economic efficiency of the project has been carried out. Possible risks have been analyzed and measures to minimize them have been proposed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Lyah.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лях_Реферат.pdf237,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.