Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТопор, Д.В.-
dc.date.accessioned2023-06-08T20:33:40Z-
dc.date.available2023-06-08T20:33:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТопор, Д.В. Комплекс маркетингу банку: формування та особливостi розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Дiана В'ячеславiвна Топор; наук. кер. Наталiя Вадимiвна Тарасевич. – ОНЕУ, 2023. – 94 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Topor.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи комплексу маркетингу банку, його сутність, принципи та функції, досліджена специфіка маркетингової діяльності банку та комплекс елементів маркетингу, визначені класичні підходи до розробки комплексу маркетингу банку. Проаналізовано комплекс маркетингу банку в умовах ризику та невизначеності, зроблений аналіз структури і комплексу маркетингу банку у сегменті корпоративного та роздрібного бізнесу; оцінений продуктовий ряд та асортиментна політика банку; досліджені основні напрямки комунікаційної політики та інтернет комунікації банку. Запропоновано основні напрями розвитку комплексу маркетингу в умовах кризового ринку, зроблено дослідження ефективності комплексу маркетингу за його складовими елементами; зроблена оцінка впливу факторів маркетингових витрат на прибутковість діяльності банку.en_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical foundations of the bank's marketing complex, its essence, principles and functions, investigates the specifics of the bank's marketing activity and the complex of marketing parts, and defines classical approaches to the development of the bank's marketing complex. The bank's marketing complex in conditions of risk and uncertainty was analyzed, the structure and the bank's marketing complex were analyzed in the corporate and retail business segment; evaluated product line and assortment policy of the bank; the main directions of the bank's communication policy and internet communication were investigated. The main directions of the development of the marketing complex in the conditions of the crisis market are proposed, a study of the effectiveness of the marketing complex by its constituent elements is carried out; an assessment of the impact of factors of marketing costs on the bank's profitability was made.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетинг банкуen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectполітика просуванняen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectbank marketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectprice policyen_US
dc.subjectsales policyen_US
dc.subjectpromotion policyen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.titleКомплекс маркетингу банку: формування та особливості розвиткуen_US
dc.title.alternativeBank's marketing complex: formation and features of developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Топор.pdf316,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.