Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16086
Title: Комплекс маркетингу банку: формування та особливості розвитку
Other Titles: Bank's marketing complex: formation and features of development
Authors: Топор, Д.В.
Citation: Топор, Д.В. Комплекс маркетингу банку: формування та особливостi розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Дiана В'ячеславiвна Топор; наук. кер. Наталiя Вадимiвна Тарасевич. – ОНЕУ, 2023. – 94 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг банку
комплекс маркетингу
цінова політика
збутова політика
політика просування
комунікаційна політика
bank marketing
marketing complex
price policy
sales policy
promotion policy
communication policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи комплексу маркетингу банку, його сутність, принципи та функції, досліджена специфіка маркетингової діяльності банку та комплекс елементів маркетингу, визначені класичні підходи до розробки комплексу маркетингу банку. Проаналізовано комплекс маркетингу банку в умовах ризику та невизначеності, зроблений аналіз структури і комплексу маркетингу банку у сегменті корпоративного та роздрібного бізнесу; оцінений продуктовий ряд та асортиментна політика банку; досліджені основні напрямки комунікаційної політики та інтернет комунікації банку. Запропоновано основні напрями розвитку комплексу маркетингу в умовах кризового ринку, зроблено дослідження ефективності комплексу маркетингу за його складовими елементами; зроблена оцінка впливу факторів маркетингових витрат на прибутковість діяльності банку.
The work examines the theoretical foundations of the bank's marketing complex, its essence, principles and functions, investigates the specifics of the bank's marketing activity and the complex of marketing parts, and defines classical approaches to the development of the bank's marketing complex. The bank's marketing complex in conditions of risk and uncertainty was analyzed, the structure and the bank's marketing complex were analyzed in the corporate and retail business segment; evaluated product line and assortment policy of the bank; the main directions of the bank's communication policy and internet communication were investigated. The main directions of the development of the marketing complex in the conditions of the crisis market are proposed, a study of the effectiveness of the marketing complex by its constituent elements is carried out; an assessment of the impact of factors of marketing costs on the bank's profitability was made.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Topor.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Топор.pdf316,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.