Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаш, О.С.-
dc.contributor.authorШишкін, О.М.-
dc.contributor.authorBalabash, O.-
dc.contributor.authorShуshkin, O.-
dc.date.accessioned2023-06-15T20:08:28Z-
dc.date.available2023-06-15T20:08:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБалабаш О. С. Стратегічне позиціонування підприємства: теоретичні та практичні аспекти / О. С. Балабаш, О. М. Шишкін // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : зб. матеріалів V Міжнародної науково-практична конференція присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету (Одеса, 20-21 травня, 2021 р.). – Харків : «Буклайн», 2021. – С. 110-116.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16123-
dc.description.abstractЗа результатами побудови матриці SPACE було встановлено спрямованість вектору ТОВ «ТОПАЗ» у квадрат, що відповідає конкурентній позиції підприємства. Дана позиція характеризується діяльністю підприємства в привабливій галузі у порівняно не стабільному оточенні. Становище підприємства характеризується наявністю виробничих переваг в галузі та є основою для наступальної стратегії. According to the results of the construction of the SPACE matrix, the orientation of the TOPAZ LLC vector was established in the square, which corresponds to the company's competitive position. This position is characterized by the company's activity in an attractive industry in a relatively unstable environment. The company's position is characterized by the presence of production advantages in the industry and is the basis for an offensive strategy.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisher«Буклайн»en_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectстратегічне позиціяen_US
dc.subjectSPACE-аналізen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectstrategic positionen_US
dc.subjectSPACE analysisen_US
dc.titleСтратегічне позиціонування підприємства:теоретичні та практичні аспектиen_US
dc.title.alternativeStrategic positioning of the enterprise: theoretical and practical aspectsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічне позиціонування підприємства.pdf797,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.