Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16124
Назва: Узагальнення факторів впливу в процесі аналізу стратегічної діяльності готельних підприємств
Інші назви: Generalization of influencing factors in the process of analyzing the strategic activity of hotel enterprises
Автори: Хетагурова, Д.О.
Балабаш, О.С.
Khetagurova, D.
Balabash, O.
Бібліографічний опис: Хетагурова Д. О. Узагальнення факторів впливу в процесі аналізу стратегічної діяльності готельних підприємств / Д. О. Хетагурова, О. С. Балабаш // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : XХІ Міжнародна науково-практична конференція. – Одеса: ОНЕУ, 2023.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: готельні підприємства
подолання кризових явищ
групи ключових факторів впливу розвитку готельних підприємств
hotel enterprises
overcoming crisis phenomena
groups of key factors influencing the development of hotel enterprises
Короткий огляд (реферат): Туристична діяльність України вважається однією із визначальною галуззю, що забезпечує економічне зростання країни, сприяє росту національного доходу, підвищенню економічному балансу та конкурентоспроможності країни, створює нові робочі місця, зменшує відсоток бідності, сприяє створенню та підтримки малого та середнього бізнесу, підвищує динаміку економічного росту галузі у формуванні стратегій розвитку в країні, тим самим розвиває позитивний імідж країни. Головною складовою туристичної інфраструктури України, є готельна діяльність, яка демонструє стан вітчизняного туристичного продукту. Можемо зазначити, що туристичну та готельну діяльність не можна розглядати окремо, це два взаємопов'язані поняття, що складають комплексну сферу діяльності працівників та які задовольняють будь-які запити та бажання туристів. Висновки: Аналізуючи дані, відокремлено наступні підходи: перший підхід передбачає відокремлення позитивних (зростання інвестицій, впровадження інвестицій тощо) та негативних факторів впливу (політична та економічна нестабільність; зростання цін, інфляція тощо); другий підхід відокремлює динамічні (соціальні, демографічні, економічні, культурні, міжнародні, фактори науково-технічного прогресу) та статистичні фактори впливу (природно-кліматичні, культурно-історичні, географічні (територіальні); В рамках третього підходу, систематизовано групи факторів впливу за ключовими ознаками: напрямом, ступенем, характером, механізмом, змістом, географічною і територіальною ознакою, дієвістю та результатами. В даному досліджені було систематизовано підходи щодо відокремлення груп ключових факторів впливу з метою їх подальшого використання в процесі аналізу стратегічного розвитку готельних підприємств. Можемо стверджувати, що систематизація представляє собою закономірність ключових факторів впливу, які спрямовані на подальше дослідження стратегічного розвитку готельних підприємств.
Tourism activity of Ukraine is considered one of the defining branches that ensures economic growth of the country, contributes to the growth of national income, increases the economic balance and competitiveness of the country, creates new jobs, reduces the percentage of poverty, contributes to the creation and support of small and medium-sized businesses, increases the dynamics of economic growth of the industry in the formation of development strategies in the country, thereby developing a positive image of the country. The main component of the tourist infrastructure of Ukraine is hotel activity, which demonstrates the state of the domestic tourist product. We can note that tourist and hotel activities cannot be considered separately, they are two interrelated concepts that make up the complex sphere of activity of employees and that satisfy any requests and wishes of tourists. Today, the functioning of hotel enterprises as part of the tourism industry of Ukraine is slowed down, because they are under the influence of dynamic changes in the external environment, due to the emergence of the COVID-19 coronavirus and the introduction of martial law in early 2022. Because of these obstacles, hotel businesses have suspended their operations or changed their accommodation goals, such as providing shelter for refugees. During the analysis, we can say that tourism has become a social and political phenomenon that significantly affects the world system and economy of many countries and entire regions, the importance of establishing, interacting and maintaining relationships between hotel and tourism enterprises is increasing. Conclusions: Analyzing the data, the following approaches are distinguished: the first approach involves the separation of positive (investment growth, investment implementation, etc.) and negative factors of influence (political and economic instability; price growth, inflation, etc.); the second approach separates dynamic (social, demographic, economic, cultural, international, factors of scientific and technological progress) and statistical factors of influence (natural-climatic, cultural-historical, geographical (territorial); Within the framework of the third approach, groups of influence factors are systematized according to key signs: direction, degree, nature, mechanism, content, geographical and territorial features, effectiveness and results. In this study, approaches to the separation of groups of key influencing factors were systematized for the purpose of their further use in the process of analyzing the strategic development of hotel enterprises. We can claim that the systematization is a regularity of key influencing factors, which are aimed at further research into the strategic development of hotel enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16124
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Узагальнення факторів впливу.pdf397,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.