Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю.В.-
dc.contributor.authorKarpenko, Y.-
dc.date.accessioned2023-06-18T19:44:58Z-
dc.date.available2023-06-18T19:44:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifierУДК 658.8.012.2-
dc.identifier.citationКарпенко Ю. В. Використання сучасних управлінських технологій у маркетинговій діяльності підприємства / Ю. В. Карпенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. – 2016. – № 1. – С. 51-56. – Режим доступу: URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/Economic-visnik-6-2016-12.pdfen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16153-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні елементи сучасної управлінської технології бюджетування: графічні моделі стадій планування; інформаційні моделі планових розрахунків; інформограми стадій планування; технологічні карти стадій планування. Запропоновано їх використання для формалізації відносин підприємства зі споживачами-експортерами з метою підвищення ефективності його маркетингової діяльності.en_US
dc.description.abstractThe article considers basic elements of modern management budgeting's technologies: graphic models of planning stages; information models of planning payments; informogram of planning stages; technological cards of the planning stages. Their using for formalization enterprise's relations with consumersexporters to improve the effectiveness of its marketing activities is proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбюджетуванняen_US
dc.subjectграфічна модель стадії плануванняen_US
dc.subjectінформограма стадії плануванняen_US
dc.subjectтехнологічна карта стадії плануванняen_US
dc.subjectbudgetingen_US
dc.subjectgraphic models of planning stageen_US
dc.subjectinformogram of planning stageen_US
dc.subjecttechnological card of the planning stageen_US
dc.titleВикористання сучасних управлінських технологій у маркетинговій діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeUsing of modern management technologies at enterprises' marketing activityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання сучасних управлінських технологій.pdf377,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.