Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16153
Title: Використання сучасних управлінських технологій у маркетинговій діяльності підприємства
Other Titles: Using of modern management technologies at enterprises' marketing activity
Authors: Карпенко, Ю.В.
Karpenko, Y.
Citation: Карпенко Ю. В. Використання сучасних управлінських технологій у маркетинговій діяльності підприємства / Ю. В. Карпенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. – 2016. – № 1. – С. 51-56. – Режим доступу: URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/Economic-visnik-6-2016-12.pdf
Issue Date: 2016
Keywords: бюджетування
графічна модель стадії планування
інформограма стадії планування
технологічна карта стадії планування
budgeting
graphic models of planning stage
informogram of planning stage
technological card of the planning stage
Abstract: У статті розглянуто основні елементи сучасної управлінської технології бюджетування: графічні моделі стадій планування; інформаційні моделі планових розрахунків; інформограми стадій планування; технологічні карти стадій планування. Запропоновано їх використання для формалізації відносин підприємства зі споживачами-експортерами з метою підвищення ефективності його маркетингової діяльності.
The article considers basic elements of modern management budgeting's technologies: graphic models of planning stages; information models of planning payments; informogram of planning stages; technological cards of the planning stages. Their using for formalization enterprise's relations with consumersexporters to improve the effectiveness of its marketing activities is proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16153
Other Identifiers: УДК 658.8.012.2
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Використання сучасних управлінських технологій.pdf377,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.