Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16158
Назва: Формування методичного підходу до управління результативністю діяльності підприємств
Інші назви: Formation of methodical approaches to managing the performance of enterprises activity
Автори: Ларін, І.
Карпенко, Ю.В.
Larin, I.
Karpenko, Y.
Бібліографічний опис: Ларін І. Формування методичного підходу до управління результативністю діяльності підприємств / І. Ларін, Ю. В. Карпенко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2018. – № 10 (262). – С. 146-161.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
діяльність підприємства
управління результативністю
бізнес-процес
цільовий показник
цикл Демінга
enterprise
enterprise activity
performance management
business process
target
Deming cycle
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні наукові підходи до визначення сутності поняття «управління результативністю» та встановлено відсутність єдиного погляду щодо його трактування. Виявлено, що у рамках першого підходу управління результативністю розуміється як ефективне управління персоналом підприємства. Встановлено, що у рамках другого підходу управління результативністю трактується як концепція, що об'єднує встановлення цілей діяльності та показників, що їх вимірюють, організацію діяльності щодо їх досягнення, поетапний контроль виконання, а також аналіз ефективності діяльності окремих робітників та структурних підрозділів. Запропоновано методичний підхід до управління результативністю діяльності підприємства, що містить етапи визначення ключових факторів успіху за бізнес-процесами, розробки ключових показників за бізнес-процесами, перевірки бізнес-процесів стосовно виявлення проблемних аспектів їх реалізації та невідповідностей, усунення невідповідностей з використанням циклу Демінга. За результатами проведених досліджень було визначено, що існує два наукових підходи до управління результативністю. Перший полягає у тому, що управління результативністю розуміється як ефективне управління персоналом. У рамках другого підходу управління результативністю трактується як концепція, що об'єднує встановлення цілей діяльності та показників, що їх вимірюють, організацію діяльності щодо їх досягнення, поетапний контроль виконання, а також аналіз ефективності діяльності окремих робітників та структурних підрозділів. Поділяючі погляди представників другого наукового підходу, нами запропоновано методичний підхід до управління результативністю діяльності підприємства, що формалізовано за допомогою логічної схеми. У відповідності до нього основними етапами управління результативністю діяльності підприємства є наступні: визначення ключових факторів успіху за бізнес-процесами, визначення ключових показників за бізнес-процесами, перевірка бізнес-процесів стосовно виявлення проблемних аспектів їх реалізації та невідповідностей, усунення невідповідностей з використанням циклу Демінга.
The article examines the main scientific approaches to the definition of the concept's essence of "performance management". It was established the absence of a consensus on its interpretation. It has been revealed performance management is understood as effective personnel management in the framework of the first approach. It has been established that within the framework of the second performance management approach, it is interpreted as a concept that combines the establishment of activity goals and indicators that measure them, the organization of activities to achieve them, step-by-step control of performance, as well as analysis of the performance of individual employees and structural divisions. A methodical approach to managing the performance of an enterprise is proposed. It is contained the steps of identifying key success factors for business processes, developing of key indicators for business processes, checking business processes to identify problematic aspects of their implementation and inconsistencies, eliminating inconsistencies with using of the Deming cycle. According to the results of the research, it was determined that there are two scientific approaches to performance management. The first is that performance management is understood as effective personnel management. As part of the second approach, performance management is interpreted as a concept that combines the setting of goals and indicators that measure them, the organization of activities to achieve them, the step-by-step control of implementation, as well as the analysis of the effectiveness of individual workers and structural units. Dividing the views of the representatives of the second scientific approach, we proposed a methodical approach to the management of the performance of the enterprise, formalized using a logical scheme. In accordance with it, the main stages of the management of the performance of the enterprise are as follows: the definition of key factors of success in business processes, the definition of key indicators for business processes, verification of business processes in identifying the problem aspects of their implementation and inconsistencies, eliminating discrepancies using the Deming cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16158
Інші ідентифікатори: УДК 658
JEL Classification: D 210
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№10 (262)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146-161.pdf390,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.